loading...
درامدزایی
moneymaker بازدید : 510 55 سال پیش نظرات (0)

http://www.84edu.net/images/stories/bullets/tick_02.pngشرایط پشتیبانی و تبلیغات رایگان توسط ما

شما فقط 5000 تومان پرداخت میکنید و علاوه بر اون ما به شما مبلغ 20000 تومان در ظرف 24 ساعت پرداخت میکنیم البته توسط ارسال ایمیل ، پس آقا یا خانم محترم به ما بپیوندید و هیچ دلیلی را برای از دست دادن این فرصت از خودتان قبول نکنید!! چرا که پس از مدتی کار 230 میلیون تومان بدست می آورید پس شما زودتر از رقیبانتان ثبت نام کنید.

و اما مژدگانی؟!

کسانی که به عضویت سیستم درآمد زایی که در قسمت بعدی آمده است بپیوندند ، برایشان 30000 ایمیل تبلیغاتی رایگان فرستاده میشود ، که احتمال عضو گیری آنها بشدت افزایش پیدا میکند . ما برای لینک زیر مجموعه های شما نیز این کار را انجام می دهیم ، برای اطلاعات بیشتر لطفا مطالب زیر را کامل و نکته به نکته بخوانید ، چون قراره ما بصورت شگفت انگیزی به شما کمک کنیم ، در ضمن از همه افرادی که به گونه ای میتوانند در این راستا کمک کنند دعوت میکنیم که با ایمیل زیر تماس بگیرند و ایده خود را شرح دهند.

ایمیل:  tajerirani_it@yahoo.com

فقط با سرمایه گذاری 5000 هزار تومان و تبلیغات + پشتوانه تبلیغاتی ما

 

مزایای فرستادن ایمیل تبلیغاتی و نحوه انجام :

1-     عضو گیری سریع ، فرض کنید از 30000 نفر فقط 50 نفر به شما بپیوندند ، بعد خودتان میتوانید وارد حسابتان شده و ببینید که چه اتفاقی می افتد ، البته بایستی خودتان نیز دست به کار شوید ، چرا که از قدیم گفتند پول مفت به کسی نمیدهند ، پس بیائید دست به دست هم بدهیم.

2-    شما در صورتی میتوانید به ما ایمیل بزنید که برای شما 30 هزار ایمیل تبلیغاتی بفرستیم که قبل از آن در سایت زیر ثبت نام کرده باشید و سپس یک وبلاگ ساخته و تبلیغات ذیل را در آن کپی کنید در ضمن اگر از قبل وبلاگ یا سایتی دارید میتوانید از آن استفاده کنید فقط در نظر داشته باشید که در تبلیغات خود بجای آیدی معرف (لینک معرف) آیدی خود را بگذارید و سپس آدرس وبلاگتان را برای ما بفرستید، دیگر نیازی به پیگیری نیست چرا که ظرف 24 ساعت ایمیل های شما فرستاده خواهد شد ، در صورتی که مایل باشید میتوانید در یک فایل text  تعداد 30000 ایمیل را برای ما بفرستید ، تا آنها را ارسال کنیم ، در غیر این صورت ما از میلیون ها میلیون ایمیلی که در اختیار داریم بصورت گزینشی 30 هزار ایمیل شما را ارسال مینماییم.توجه داشته باشید که ایمیل های ما به روز و منتخب هستند.

در آدرس های زیر میتوانید وبلاگ بسازید ، این کار بسیار ساده است و هر کسی از پس آن بر می اید:

3-    برای فرستادن ایمیل تبلیغاتی لطفا به همراه آدرس وبلاگ و یا سایت خود آیدی معرف را که در ذیل آمده است ارسال نمایید ، چرا که ما این خدمات را برای کسانی که در زیر گروه این آیدی و زیر گروه آیدی شما قرار داشته باشند انجام میدهیم ، البته در صورتی که شما قبلا مشخصات ثبت نام خودتان را برای من ایمیل کنید ، سپس برای زیر مجموعه های شما ، با درخواست جناب عالی ایمیل ارسال خواهد شد و زیر مجموعه های شما نیز عضو گیری خواهند کرد.

4-   در صورتی که ما برای شما این تعداد ایمیل را ارسال کنیم ، بازدید کننده گان سایت ، فروشگاه و یا وبلاگ شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد . شما میتوانید این ملاحضات و تغییرات را پس از نصب آمار گیر وبگذر ببینید.

5-    پس از ثبت نام اگر شانس بیاورید ، به احتمال زیاد نیازی به تلاش برای زیر مجموعه گیری نخواهید داشت ، اما از قدیم گفتند هر کسی به اندازه تلاشی که میکنه بهرمند میشه ، البته ما با تدابیری که انجام دادیم 90% راه را برای شما می پیماییم ، تا ببینیم شما چه میکنید.

6-    لطفا مشخصات کامل خود را در ایمیل ذکر نمایید ، تا از مزایای بعدی آن هم استفاده کنید ، چرا که افرادی که عضو گیری آنها به 5 هزار برسد و مدارک آن را برای ما ارسال کنند حداقل بعد از گذشت دو ماه و حداکثر یکسال از ثبت نام ،  120000 ایمیل دیگر برایشان بصورت رایگان فرستاده خواهد شد ، یعنی به عبارتی 50000 تومان پاداش دریافت خواهند کرد

7-     یک امتیاز خارق العاده و شگفت انگیز برای زیر گروه های کسانی که توسط آیدی ما ثبت نام میکنند ، ما برای 12 نفر از زیر گروه های شما که توسط لینک شما ثبت نام شده اند ایمیل رایگان ارسال میکنیم ، اما بایستی این ده نفر تبلیغات خود را در وبلاگ یا سایت خود به نمایش در آورند سپس مشخصات کامل بهمراه آیدی خود و معرفشان را برای شما ارسال کنند و سپس شما نیز آن را برای من ایمیل کنید ، پس از بررسی ایمیل ها ارسال می شوند ، توجه داشته باشید که ما اینکارها را بیشتر برای منفعت خودمان انجام می دهیم ، پس مطمئن باشید که ایمیل ها را ارسال میکنیم و شما نیز بسیار منفعت میبرید. شما هم بایستی همینطور فکر کنید تا در مجموعه خود رشد کنید

آگاه باشید تمام کارهایی که میکنید به نفع خودتان است.

درامد اینترنتی ثبت نام کنید و پاداش بگیریددرامد اینترنتی و ارسال ایمیل گروهی

شما فقط 5000 تومان پرداخت میکنید و علاوه بر اون ما به شما مبلغ 20000 تومان در ظرف 24 ساعت پرداخت میکنیم البته توسط ارسال ایمیل ، پس آقا یا خانم محترم به ما بپیوندید و هیچ دلیلی را برای از دست دادن این فرصت از خودتان قبول نکنید!! چرا که پس از مدتی کار 230 میلیون تومان بدست می آورید پس شما زودتر از رقیبانتان ثبت نام کنید.

درامد اینترنتی و ارسال ایمیل گروهی

از فواید ارسال رایگان ایمیل همین بس که آمار وبلاگ ، سایت و یا فروشگاه شما بشدت بالا رفته ودر ضمن امکان این که صدها نفر به تجارت شما جذب شوند بسیار زیاد می شود.

وقتی آمار سایتتون بالا میره و یا این که تعداد زیادی تبلیغات شما را می بینند ، مسلما شما به ثروت بیشتری دست می یابید و این روند ادامه خواهد داشت .

به شکل زیر توجه کنید :

 

درامد اینترنتی و نموداری که از آن پول سرازیر می شود

با هم تا انتها :

درامد اینترنتی با هم تا انتها

ما همراه شما هستیم و به شما خدمات میدهیم تا به آسودگی به موفقیت برسید.

لینک عضویت


http://awww.leadadvertisers.com/form.php?id=4d5cefaf43528

شما با LeadAdvertisers بسیار راحت می توانید روزی ده ها هزار تومان در حساب بانکی عضو شتابتان داشته باشید؟!

tajerirani_it@yahoo.com  

آیدی: tajerirani_it

ما همراه شما هستیم و به شما خدمات میدهیم تا به آسودگی به موفقیت برسید.

توضیح سیستم رویایی 5000 تومان اسرار آمیز

طریقه ثبت نام در سیستم با 5000 تومان میلیونر شوید

شرایط پشتیبانی و تبلیغات رایگان توسط ما

کسب درآمد از اینترنت با 5000 تومان

پرسش و پاسخ هایی در رابطه با سیستم 5000 تومان

هنوز تموم نشده هدیه ویژه ما به شما

دانلود نرم افزار ارسال ایمیل گروهی همراه با راهنمای کامل و فوق العاده

دانلود بیش از 30000 ایمیل تاپ و جدید+آموزش های ذکر شده در ذیل

آدرس بهترین گالری های عکس و لینک باکسها

اصطلاحات مهم انگلیسی به فارسی در اینترنت

طریقه ساخت ایمیل در یاهو

طریقه بالا بردن آمار وبلاگ

روش قرار دادن عکس بر روی وبلاگ

طریقه آپلود کردن عکس

آدرس سایتهای آپلود برتر

بازم هدیه بازم برای شما

دانلود کتاب آموزش فارکس و بورس بصورت کامل و پی دی اف

زودتر از رقبای خود ثبت نام کنید و هیچ دلیلی را برای از دست دادن این فرصت از خودتان قبول نکنید

 

لینک عضویت


http://awww.leadadvertisers.com/form.php?id=4d5cefaf43528

درامد اینترنتی با هم تا انتهادرامد اینترنتی با هم تا انتهادرامد اینترنتی با هم تا انتها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 726
  • کل نظرات : 847
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2581
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 283
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 18,703
  • بازدید کلی : 239,339