loading...
درامدزایی
moneymaker بازدید : 988 13 سال پیش نظرات (4)

کسب درآمد از اینترنت با 2 دلار در سایت work4lr

 
 
سورپرایز بزرگ

این طرح بزرگ را جدی بگیرید

شما میتوانید در زمان کمتر از

3 ماه بیش از 6 میلیون دریافت کنید

سایت زیرمجموعه بانک هست و نمیشه به اون کمترین شکی کرد و تنها سایتی هست که صراف ها ی معتبر نیز در آن ثبت نام کردند


این سیستم فوق العاده است ...

 با استفاده از استراتژی ما گام خود را مستحکم بردارید
تعداد نفرات برای کسب جوایز محدود است پس عجله کنید

فقط با 2 دلار میلیونر شوید ... فرصت را از ندهید
بیش از 2 دلار از ما هدیه بگیرید
 
 
 

http://s1.picofile.com/file/7102454408/milyoner_1.rar.html



 

بدون کلیک روی تبلیغات
بدون مراجعه به سایت جهت تایید حساب
سایت زیرمجموعه بانک لیبریتی و تحت حمایت لیبریتی
پرداخت آنلاین
ثبت نام آسان
حساب معتبر با امنیت بالا
شروع کار با هدیه 2 دلار
سعی کنید وبلاگ های مختلفی به زبان های مختلف درست کنید
 و  این خارجکی ها را عضو نمایید
هندی ها و پاکستانی ها را در الویت بگذارید

اعضای ده ها انجمن از سرتاسر دنیا ااین سایت را تیلیغ میکنند
لیست این انجمن ها در سایت اصلی آمده است
شما نیز میتوانید در آنها لینک خود را تبلیغ کنید

شروع برداشتی ها پس از 10 روز از تاریخ عضویت فقط و

   work4lrفقط با دو نفر مستقیم با استفاده از سایت درآمدزای میلیونی 

بهترین و جدیدترین و قدرتمندترین سیستم درآمد زایی در دنیای اینترنت

 زودتر از رقبای خود ثبت نام کنید و هیچ دلیلی را برای از دست دادن این فرصت از خودتان قبول نکنید

عجله كنید، وقت از طلا خیلی باارزش تر است

این سایت سایت تبلیغاتی شرکت libertyreserve هست. libertyreserve سومین بانک اینترنتی بزرگ دنیا می باشد و بسیار محبوب است.

این شرکت باایران هیچ مشکلی ندارد. چون ماهیت سایت امریکایی نیست و  باخیال راحت میتونید در این سایت فعالیت داشته باشید.سایت work4lr درجهت افزایش بازدیدکنندگان سایت لایبرتی و نیز افزایش حسابهای لایبرتی و افزایش موجودی آنها و نیز افزایش چرخه ی انتقال پول بین حسابها داره فعالیت میکنه. اما این سایت هم برای افزایش کاربران و بازدیدکنندگانش داره از سیستم ppl که نوین ترین وجدیدترین و درعین حال یکی از سالمترین و اصولیترین راههای تبلیغات و نیز درآمد هستش داره استفاده میکنه.

این سایت هم از پروتکل امنیتی ssl یاهمان https درجهت امنیت کاربران داره استفاده میکنه. دامین سایت هم تا تاریخ 2015 اعتبارداره. یعنی سایت ازلحاظ اعتبار مشکلی ندارد.

این سایت  هیچ پولی ازکاربران دریافت نمیکنه و فقط پول بین حسابهای کاربران جابه جا میشه.از اونجا که این سایت مال خود شرکت لایبرتی ریزرو هست بنابراین شما درازای انتقال پول به حسابی دیگر کارمزدی پرداخت نمی کنید. یعنی fee دراین سایت صفر هستش.

سایت دارای امکانات خیلی خوبی هست. ونیز هزینه ی عضویت دراین سایت 2دلار لایبرتی ریزرو هستش. پس شما باید یک حساب libertyreserve داشته باشین و مبلغ 2دلار دراون موجود باشه.(نگران نباشید. نحوه ی افتتاح حساب لایبرتی درهمین سایت موجوده. که کار آسانی هستش.

این سایت از یک ماتریکس 5در 5 استفاده میکنه. یعنی اگر شما بتوانید 5 رفرال جذب نمایید و این امر تا 5 سطح ادامه یابد شما میتونید 2دلاری را که به نفراول لیست پرداخت کرده بودید به 6125 دلار تبدیل نمایید. درصورتی که تلاشتان بیشتر باشد حتی مقداربیشتری پول میتوانید بدست آورید. محدودیتی درتعداد رفرالهای مستقیم ونیز گروههایی که شما سرگروه می شوید وجودندارد اگر توجه نشده اید به لینک ایران ادورتایزرز در همین وبلاگ توجه کنید نحوه به سود رسیدن و فعالیت شما در این سیستم شبیه همان می باشد.

درصورتی که حساب libertyreserve ندارید ابتدا باید اقدام به باز کردن حساب کنید و سپس به منظور ثبت نام دلار کافی را در حسابتان داشته باشید سپس از طریق راهنمائی های زیر به راحتی می توانید ثبت نام کنید.در این وبلاگ کاملا نحوه باز کردن حساب و خریداری دلار را برایتان توضیح داده ام.

چگونه یک حساب libertyreserve افتتاح کنیم؟

 

آموزش تصویری ایجاد حساب در بانک لیبرتی ریزرو libertyreserve 

 

نحوه ی خرید دلار libertyreserve از بهترین ومعتبرترین صرافی ایران

خرید دلار لیبریتی ریزرو را در گوگل سرچ کنید و مبلغ 3 دلار یا 10 دلار حساب خودتون را شارژ نمایید

شما بصورت آنلاین میتونید پول به حساب صراف بریزید و ظرف مدت یک ساعت حساب شما شارژ می شود

هموطنان عزیز همان طور که میدانید برای ثبت نام در سایت work4LR شما نیاز به دلار لایبرتی ریزرو دارید.

اما دوستان دلارهایتان راازهمه کسی تهیه نکنید. افراد غیررسمی وناشناس به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند وممکن است حتی کلاهبرداری کنند. نیز درمواردی مشاهده شده است که بعداز انتقال دلار توسط این افراد لینک های جعلی وویروسی برای مشتریان خود ارسال کرده و حسابهای آنان را هک میکنند وحسابشان راخالی می نمایند.

اما بهترین ومطمئن ترین شرکت وصرافی دراین زمینه شرکت نسیم رایانه می باشد که سابقه اش بسیار درخشان می باشد. نسیم رایانه نمایندگی رسمی شرکت perfectmoney برای ایرانیان نیز می باشد.

 در این سایت ثبت نام کنید و بعد به قسمت خرید دلار لیبریتی رفته و درخواست هر چند تا دلاری که میخواهید بدهید سپس شماره حساب ها را در کنترل پنل تون می بینید ، میتونید بصورت آنلاین کارت به کارت کرده و دلار خویش را در حسابتون داشته باشید

 حتما حتما قبل از خرید با شرکت هماهنگیهای لازم رابه عمل آورید. به شماره ی 09155074868 پیامک زده و درخواست خود را مبنی بر خریددلار لایبرتی مطرح کنید. بلافاصله به شما پاسخ داده خواهد شد.وسپس در قسمت دلار libertyreserve هرمقدار که دلار می خواهید خریداری نمایید. شماره حسابهای شرکت در قسمت آمار وگزارشات سایت موجود است.هم اکنون هردلار لایبرتی 1250 تومان می باشد. بعداز پرداخت وجه درقسمت لیست پرداخت ها پرداخت خود را ثبت نمایید.نیز به شماره ی بالا پیامک زده ونام بانکی که پرداخت نموده اید به همراه شماره حساب libertyreserve تان ونام حسابتان را بفرستید. بعد از مدتی کوتاه دلارهای خریداری شده به حساب لایبرتیتان واریز میشود.موفق باشید.

ایجاد حساب ، شارژ حساب وثبت نام در سایت کسب درآمد مثل آب خوردن
ایجاد حساب و ثبت نام در سایت 15 دقیقه و شارژ حساب یک ساعت طول میکشه

حالا دیگه وقت اون رسیده که از کسب درآمد خود مطمئن باشید
 

آموزش تصویری ثبت نام در work4lr

چگونه در سامانه ثبت نام کنیم؟

 

این سایت با سایر سایتهای کسب درآمد که تا به حال مشاهده کرده اید بسیار متفاوت است و در عین حال می تواند بهترین راه منطقی و مناسب برای کسب در آمد برای شما باشد ،دلایل آن به شرح زیر می باشد :

1-      وقت بسیار کمی از شما می گیرد ، این طوری نیست که بخواهید هر بار وارد سایت میشوید روی تبلیغات کلیک کنید یا اینکه برای تایید حساب کاربران وارد سایت شوید این سایت متعلق به بانک لیبریتی است و بسیار مطمئن است واقعا سایت های درآمد زایی دیگر در مقابل این سایت هیچ نیستند.

2-      هزینه وارد شدن در این چرخه کسب درآمد ،تنها 2$ معادل با 2250 تومان است .

3-      این سایت فعالیت خود را در سرتاسر جهان انجام میدهد و فروم های زیادی به زبان های مختلف این سایت را که متعلق به یکی از سه بانک بزرگ اینترنتی دنیاست تبلیغ میکنند .

4-      سود زیادی دارد و نسبت به کاری که انجام میدهید ، میتوانید خیلی زود آن را کسب کنید  ، در ضمن خیلی زود به سقف درآمد میرسید و از سیستم خارج میشوید ، تعداد کل نفراتی که از طریق شما و زیر مجموعه های شما عضو میشوند کم است و هرگز اشباع نمی شود ، این سیستم توسط بانک و با حداقل سرمایه موجود راه اندازی شده است و به همین دلیل حتی شما میتوانید هزینه ثبت نام 5 نفر از زیر مجموعه های خود را بپردازید و اگر اونها هم چنین کاری را انجام دهند شما بشکلی باور نکردنی و سریع به سقف درآمد خواهید رسید.

5-      در آمد آن مطمئن است ، طرف حساب شما بانک است ، بانکی با اعتبار جهانی که میلیون ها میلیون از سرتاسر دنیا در آن حساب دارند .

6-      هر کسی برای رسیدن خودش به سود تلاش می کند و در عین حال برای کسب سود بیشتر به دیگران یاری می رساند مثلا شما میتونید از صرافی ها دلار لیبریتی را در عرض یک ساعت تهیه کنید و با زیر مجموعه های خود در ارتباط باشید و برای زیر مجموعه های ، زیر مجموعه خود دلار فراهم کنید ، ممکن است یکی از زیر مجموعه های شما مثلا در ساعت 1 شب ورودی داشته باشه شما میتونید در همون لحظه مثلا با گرفتن کارت شارژ یا بصورت پرداخت آنلاین و یا قرض 2.03 دلار را به حساب کسی که منتظر ثبت نام است ترانسفر نمایید ، 03. کارمزد انتقال بانک هست و حالا اگر زیر مجموعه های خودتون هم پس از گرفتن دایرکت های مستقیم همین کار را انجام دهند سرعت کارتون خیلی بیشتر خواهد شد .

7-  در آمد شما بطور مستقیم به حساب اینترنتی لیبریتی شما واریز می شود و شما می توانید به راحتی به قیمت دلار در بازار آزاد آن را تبدیل به ریال کنید ، تقریبا تمام صرافی های معتبر این کار را انجام میدهند .

8-   پولی به حساب هیچ سایتی واریز نمی کنید . بلکه این پول(2$) به حساب یکی از اعضاء واریز می شود که شما در مراحل بعدی جای او را خواهید گرفت .

9-      ریسک عضویت و کسب در آمد بسار پایین است .فقط 2$ معادل 2500 تومان بنا بر این ارزش عضویت را دارد ، اما شما حتما حساب خود را 2.40 شارژ کنید ، مثلا 3000 تومان دلار بخرید ، بعضی از افراد همون 2$ را از صراف میگیرند و چون .03 کارمزد بانک است حسابشان 1.97 شارژ میشود و این بدرد نمیخورد ، حالا اگر فکر میکنید که آوردن زیر مجموعه سخت است ، اشتباه میکنید ، مطمئن باسید تقریبا 90% افراد خیلی خشنود خواهند شد که در این سیستم فعالیت کنند ، و اگر نمیتوانید بصورت دهان به دهان تبلیغ کنید، یک یا چندین وبلاگ و یا سایت درست کنید و همین مطالب را با لینک عضویت خود در آن قرار دهید ، در ضمن شما میتوانید برای پیشرفت بیشتر سایت ها و یا وبلاگ هایی به زبان های مختلف درست کنید و از خارج ایران عضو بگیرید  .

10-  می توانید در خارج از کشور کسب درآمد نمایید و بدینوسیله نه تنها ارزی از کشور خارج نمی شود بلکه این شما هستید که از خارج از کشور پول می آورید، سعی کنید هندی ها و افغانی ها و پاکستانی ها و فیلیپینی ها ..... را در الویت بگذارید .

11-   کسانی که عضو می شوند هویت شان محفوظ می باشد ، هیچ نامی از شما ابدا نیست . 

 

کسانی که می خواهنداز طریق این سایت کسب درآمد نمایند برای عضویت به موارد زیر نیاز دارند :

 

1-      حساب در بانک اینترنتی لیبرتی رزرو . (در این سایت می توانند به آموزش تصویری ایجاد حساب در بانک لیبرتی ریزرو libertyreserve مراجعه کنید .)وقتی حسابتون را ساختید پسورد و پین کد و مستر کی و اطلاعات دیگر را یادداشت کرده و شماره حسابتون را نیز از ایمیلتون برداشت کنید، سپس در سایت لوگین کرده و با وارد کردن آدرس و غیره ثبت نامتون را تکمیل نمایید ، به همین راحتی

2-      مبلغ دو دلار . (چنانچه در حساب لیبرتی این مبلغ را ندارید تهیه آن براحتی امکان پذیر است . در این رابطه می توانید با 2500 تومان مبلغ لازم را تهیه نمایید .

3-      ثبت نام  در سایت  work4lr

 

ثبت نام در این سایت شامل ۳ مرحله زیر است :


الف ) در مرحله اول در جلوی نفر ردیف اول نفرات گزینه Pay $2 now را می بینید  .تنها  با یک کلیک بر روی آن شما جهت پرداخت مبلغ 2$ وارد صفحه پرداخت لیبرتی رزرو میشوید و این مبلغ را از حساب لیبرتی خود به حساب او پرداخت می کنید .


ب) پس از پرداخت 2$ در مرحله دوم با کلیک بر روی CONTINUE وارد صفحه ثبت نام میشوید که باید ایمیل ، شماره حساب لیبرتی رزرو  حود را وارد فرم ثبت نام نمایید و نام کاربری و پسورد برای مراجعات بعدی خود جهت اطلاع از مبالغ واریزی و کسانی که توسط شما به سایت معرفی و عضو شده اند  برای خود انتخاب کنید .


ج ) در مرحله آخر سایت به شما یک لینک رفرال میدهد که از آن برای زیر مجموعه گیری استفاده میکنید .

 

روش کار سایت :

وقتی شما ثبت نام کردید نام کسی که به حساب او پول واریز کردید حذف و نام شما در انتهای لیست 5 نفره ای قرار می گیرد و هر کسی که از طرف شما عضو شود شما یک پله بالاتر می روید و نفرات بالا حذف می شوند . زمانی که که شما به ردیف اول رسیدید آن وقت کسانی که تازه عضو می شوند به حساب شما پول واریز می کنند .(2$)

تذکر:

این طور نیست که اگر شما مثلا به 3125 نفر رسیدید پول دریافت کنید ، شما 3125 فرم دارید که این به نحوه کار زیر مجموعه های شما برمیگردد ممکن است شما در فرمی بعد از گذر 2 هفته به نفر اول برسید و 2$ خود را دریافت کرده از آن فرم خارج شوید و ممکن است در بعضی از فرم ها بعد از یک سال به نفر اول برسید و 2$ خود را دریافت کنید ، جمع این 2$ ها در یک مدت زمانی نامحدود میشود بیش از شش میلیون تومان که اگر شما 10 نفر زیر مجموعه مستقیم بیاورید این مبلغ 2 برابر می شود ، و در نهایت شما بعد از کسب سقف درآمد از سیستم حذف میشوید.

هشدار:

حتما حساب خود را 2.40 شارژ کنید ، مثلا 3000 تومان دلار بخرید ، بعضی از افراد همون 2$ را از صراف میگیرند و چون .03 کارمزد بانک است حسابشان 1.97 شارژ میشود و این بدرد ثبت نام نمیخورد

حالا اگه شما 5 زیر مجموعه بگیرین چه اتفاقی میفته؟ 

مرحله ۱ :5
مرحله ۲ :25= 5*5
مرحله ۳ :125= 5*25
مرحله ۴ :625=5*125
مرحله ۵ :3125=5*625
  3125 نفر که 2 دلار حق عضویت را به شما بپردازند میشود 6250 دلار که میشود چیزی حدود 6 میلیون و 300 هزار تومان

هدایای ما به شما:
1-به ازای ثبت نام شما و فرستادن نام کاربری و شماره حساب لیبرتی رزرو ما به شما 1$ هدیه می دهیم
2-بهازای هر زیرمجموعه مستقیم نیز 1$ از ما هدیه بگیرید.
 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 726
  • کل نظرات : 847
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2581
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 18,705
  • بازدید کلی : 239,341